fyfan, måste dit imorn med ! :'(

Åkte ju till sjukhuset imose igen. Vi hade tid klockan tio så vi var där runt kvart i tio typ. Fick vänta där i fucking över två timmar på att bara få komma in ! :O Åhh skitjobbigt. Sen fick vi komma in .. göra samma vidriga behandling och tårarna rann .. Men gick faktiskt rätt bra , men gjorde sjuuukt ont efter! MEN ÄR TVUNGEN OCH TAGGA DIT ÄNNU EN GÅNG IMORN :o bara det fick mig att gråta mer. Seriöst , skitjoooobbigt tänk om dom säger att jag måste ännu en gång efter det .. :'(  Jaja .. efter det tagga jag o mamma till kistamässan och kollade lite, köpte massa godis :$ även fast jag inte kan äta riktigt än :( Men bättre efter alla tabletter är det faktiskt! skönt .. Kom hem runt tre tiden och efter det har jag bara varit hemma och förblir det nog över kvällen också.  Måste ju vila och grejer ..



fick ett par jätte söta örhängen jag fick av mamma också !
är som två "julgranskulor" i örhängen ! ;)

julgooodis typ :) Även fast jag tror jag inte kan äta .. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0