förlåt ..

ifall det kanske är lite tråkigt  med uppdateriung med bara på kvällarna, ska försöka förbättra mig!

Jaja , idag i skolan hade vi först volleybolltunering i skolan och jag o sofia var med i tjejlaget och vi kom ändå till final där vi förlora m två poäng -.- haha .. men vi var ändå bäst :) sofia butte robin alex mange var där också , så vi spela lite m dom också och snacka o ja .. Sen efter volleybollen hade vi vanliga lektioner som vanligt .. men tror vi kollade film på resten av lektionerna :O skitskönt :)

Efter skolan taggade jag och sofia hem till mig. Chillade bara , och sen tagga vi ut och träffade Elias. Var ute nästan två timmar o hundarna följde med. Fan höll helt ärligt på att frysa ihjäl :O  Pappa kom och hämtade mig och sofia sen och vi taggade hem t mig. Käkade och sen sjöng vi Sing Star ! haha .. fan vad duktiga vi är (har kanppt nån röst kvar ..) hahah . sen taggade hon runt nio , då kollade jag paradise hotel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0