---

Dåålig uppdatering idag kaknske. Menmen .. igår var det iallfall skräckfilm som gällde och jag höll fan på att dö av skräck helt seriöst :O Det var filmen fredagen den 13;e , fast typ dom har spelat in den i ny 2009 (?). Skitläskig iallafall (enligt mig ..). Jaja , slutade med att suffan sov över här :) Men åkte imorse för hon skulle iväg med sin mami. Senare taggade jag o mami till stinsen och det blev yttligare lite grejer med hem! TAAACK MAMMA !<3 & sen träffade jag sara , vi åkte m min baba och kolla systemkamera :)

Sen lite senare åkte vi till pappas brorsa och hans tjej och bebis i stan typ. Vart där hela kvällen , åt Resturange. Skitgott :) Sen taggade vi till dom också , dom bor ju i Östermalm tror jag. Var där hela kvällen så kom hem för bara en liten stund sen.


249:- men sen 50% rea !
ÄLLLLSKAR !  299:-

Lösnaglar 150:- nå puder & sen läppglans som jag redan typ andvänt upp en 3-del utav ;$

vanliga leggins 99:-

vanligt svart linne 99:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0