bästis kom på besök !

På rasten kom min älskade Sofia på sjukbesök ! Vi hade det kul och mysigt (som vanligt), satt och skratta över hur jag snackar eftersom jag inte kan utala ett ända ord rätt typ (?) Vi satt mest bara och snackade i soffan , och sen  fick hon äta här. Jag lyckades även också få i mig lite mat ! Sen satte vi på en film , men då var hon tvungen och tagga. Igentligen till skolan , men hon stack hem för hon hade ont i magen och huvudet .. Men jag satte mig då och kolla på filmen själv och den tog väl slut för en stund sen , så tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg då! :)

kommer ihåg när vi tog den/och massa andra bilder .. 
det är nog för drygt ungefär exakt ett år sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0