Amanda Sundström ♥ Josefin Karelius


Jag vet inte hur jag ska börja det här .. Men har faktiskt tänkt ett tag om att skriva om dig såhär på bloggen och nyss skrev du bara att jag skulle skriva hur mycket jag älskade dig i min blogg. Så det är vad jag tänker göra nu. Det är ju inte speciellt svårt eftersom jag skulle kunna skriva sidor om det , men nu ska jag försöka att göra en lite kottare som kanske blir lite svårt .. Jaja , vi får se !

Vi kanske inte har känt varandra så där suuuper länge men dom förstå gångerna jag träffade dig visste jag ändå bara att det "skulle bli du och jag". Du har verkligen alltid funnits för mig , stöttat mig och fått mig på så mycket bättre humör när jag mått som sämst .. Jag vet inte hur jag ska förklara men du e som en riktig syster bara. Jag kan gråta för dig och du tröstar mig och får mig att må "bra". Vi har våra stunder då vi kan vara itteterande på varandra också , det vet jag men det går rätt snabbt över. Vi både vet att det inte är det vi vill. Du förstår mig nästan upp till 100%, bara det att det finns vissa stunder jag skulle hoppats att du kunde förstå lite mer bara .. Men som jag litar på dig , är det få jag gör på.  Minnen med dig , dom är oförglömliga och kommer alltid finnas kvar hos mig. Vill att du ska veta att du kan lita på mig upp till 100% och säger du att jag inte ska berätta för någon , nä då gör jag inte det heller och det vet du! Jag finns alltid här för dig vad som än händer , i vårt och tort . Jag älskar dig sjukt jävla mycket , även fast jag kanske inte alltid visar det tyvär men inerst inne tror jag nog du vet om det .. Jag vet att en liten text inte kan förklara min "kärlek" till dig & den här texten blev ärligt inte bra. Menmen hoppas att du tar åt dig av orden och aldrig glömmer dom .. för du kommer alltid att finnas i mitt hjärta oavsett vad. Jag älskar dig så mycket att det inte går att få ut , och vad som än händer så kan du lova mig .. att du aldrig lämnar mig ? .. Får jag svaret jag vill kanske jag inte behöver bekymra mig om det nåt mer ..
Syster .. du betyder så mycket mer än du tror.


du är helt obeskrivlig hjärtat ..


Kommentarer
Postat av: Mandu

Jag kommer aldrig lämna dig hjärtat mitt, du är som min egna lilla syster som jag är så stolt över att ha. Du är finast hjärtat, allt du&jag josefin! Så ska det alltid vara, visst? Älskar dig mer än vad du själv tror bebis <3

2009-12-06 @ 14:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0