alla langar nummer nu !

& hämtat mobilen och det klargjort ! Igentligen skulle man inte få med headset men det fick jag ändå , skitsnällt eftersom jag verkligen behövde ett ! :O Menmen skitglad över att jag har en mobil nu , så har suttit ikväll och skickat låtar från brorsans mobil!  & så nu får alla langa nummer så jag får lite fler kontakter på mobilen. Sen tralla vi runt lite i centrum .. eller tagga typ till ica direkt och köpte mat (?) Sen åkte vi hem och sånt. Kunde äta någon mat ikväll heller .. gör så ont :( usch .. Jaja , idag blir det bara en hemma kväll helt enkelt, Måste vila och knarka tabletter , haha så jag blir frisk snabbare. Längatr verkligen inte till imoronbitti då jag ska till sjukan igen ju .. :/

Fick ett present kort på Gina tricot också av mamma typ för att jag har vart så mycket sjuk , och hon typ tycker synd om mig och lite sånt .. TAACK !  tack också för ni vart så snälla och bra nu när jag vart sjuk , både du och pappa .. och tack för mobilen!  älskar er

Kommentarer
Postat av: sofia

Älskling, ring mig sen ! <3

2009-12-04 @ 21:49:34
URL: http://ssodermaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0