~ tisdags morgon

morgon morgon , hade lite svårt att somna igår också , men somnade väl iallafall tillslut runt halv tolv - tolv tiden . Mycket bättre !  Fast var ändå jätte trött när jag skulle upp , men smällar man får ta när man ska upp och fixa sig i tid och skriva blogg .. haha :)    Nu väntar jag bara på att sofia ska komma idag igen, haha och idag har hon också med sig mina tights som hon fick låna så jag kan få tillbaka dom så jag kan klä å mig helt för idag , haha ;p  

Får se om jag hinner skriva nått efter skolan , får se om jag & sofia kanske drar direkt efter skolan till Stinsen och köper dom där klackskorna , får se vad hon vill också :)

Kommentarer
Postat av: seif

hej<333.

skit kat bild och skit söt kläningen <33

2009-08-31 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0