SVAR PÅ FRÅGORNA !

postad av ; sandra
vrf är jag kung? (a)<3333333333

svar ;  HAHA håll reda på dröm o verklighet hjärtat .. (a)<3333333
-------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; Sara
har du städat ditt rum josefin ? /din mamma naaat

svar ; hah , ja fast typ i förrgår men efter tara o sofia sov här behövs
d nog städas igen ;p
------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; anonym
är du oskuld ?

svar ; ja jag e , och tänker väl försöka va ett tag
--------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; Sara
vem är den bästa du har strulat med ? ;P<3

svar ; haha jadu sara , vettfan många som vart bra liksom ;$
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
haha wille har skrivit många frågor , sorry men väljer bara ut en  nu ;p

postad av ; W
är jag cool

svar ; haha ja vi säger så ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; walid
är jag katt .

svar ; hah m du kattunge ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; Emelie :)
vrf är jag bäst & vrf älskar du mig ? :D

svar ; haha sorry älskling , men d första vet jag väl tyvär nte om jag kan hålla med om (a)
haha jadu , duvet d bara e så ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; jp
visst är jag tuff ? ;o

svar ; haha hmm , men nte tuffare än mig (a´
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; johan
har du å ronnie vart på g ?

svar ; nä , hade pjkvän då också , o ni som tror att vi strulat o det ,
 så kan jag säga att d nte är sant .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; anonym
har du vart på g med ronny ?
har du haft sex någon gång ?
du klär dig fett mycket mognare än en nittio sexa varför ?

svar ;  läs svaret på frågan innan.
nej , e oskuld
hmm , ska jag ta d som en komplimang ? ;s :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; Amanda
varför älskar du mej så mycket ? (A)

svar; haha , för du e underbar ;$
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av ; tara är bäst
varför är jag världens bästavän? jag vet att du älskar mig mer än något så det är bara
onödigt att fråga.. och nu sitter vi på spanska lektion i skolan muhahhha :D
och du sitter brevid mig! jag älskar diiiiiig <3

svar; haha aahw älskling , du e allt underbar helt enkelt o så mycket mer som du nog
redan vet (a) haha älskar dig med hjärtat <3
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; tara
VAFAN SOFIA ÄN SKRIVER SÅ ÄR JAG BÄTTRE, OAVETT VAD

svar; haha hmm , finns nog inget svar från mig här ;p
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; sofia är bäästare än tara
varför älskar du mig mer än allt `? :) och varför är jag bättre än tara ? :) och du är miiin och tara är
näst bäst ? :) och min bästavän! i love you tara! i love you josefin, josefin ärree, vi är
bäst på spanska lektionerna

svar; älskling , du e också sjukt underbar :$ haha älskar dig också bästavän !
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; sofia
tara&josefin, my bestfriends, my love, my delight my everything ! <3

svar;  aahw älskling då , "desamma" <3
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; ....
är mardin bäääst ? (a)<3

svar; hah o d är ju absolut nte mardin som frågar heller :Ö
haha sorry bby , jag e nog bäst ;p
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
postad av; inte leo
visst e Leo snygg ? :P

svar; hah nja nte min typ :P haha sorry leo ;$
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: SANDRA KUNGEN !!!!!!!!!!!

LYSSNA INTE PÅ HENNE , JAG ÄR KUNG!I VERKLIGEHTN !

2009-08-31 @ 21:35:44
URL: http://ssaaandru.blogg.se/
Postat av: leo

haha drev ju bara =D

2009-09-01 @ 08:16:48
Postat av: w

jag är coolast :D

2009-09-03 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0