sooooligt !

Jag & sara drog t bollstanäs istället , där vid skolan där man kan bada "norrviken" som vissa kallar det :)  Doppa fotsingarna , och sooola i det underbara vädret ! :d  Sen när det räckte gick vi t busshållsplatsen , fick vänta på busen typ tjugo minuter för vi missa den precis -.-   Gick hem t sara , hon bytte typ om , sen hem t mig , kollade på film , vi kollade på "superhjältarna" , men hann nte se klart hela för hon skulle hem , så vi kanske ska fortsätta kolla ikväll , haha den e fan bra tycker vi ! (a)   



HAHAHAHA !   aja kan väl själv tycka det här e lite pinsamt men vafan skulle jag göra ? ;o  Jag började blöda näsblod helt plötsligt påväg t bussen , och vi hade inge papper eller nått , och ville nte gå runt och bli kladdag av blod så vi tog en tampong och tröck in , HAHA nte långt direkt men det funka ! (a) ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fick ni tampongen ifrån då?

2009-08-04 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0