sofia påväg ! ;D

Hhahah , tidigare o tidigare varje morgon ;o sofia e påväg t mig nu , och jag har precis gjort smoothie till oss (a) haha jag gjorde först t mig själv , sen när hon skrev nu kommer jag , så hjorde jag lite extra till henne också efter som jag e så underbar (a)  hehe , ställde klockan på sju , jääättetrött när jag var vakna . åååh -.-  jaja ska väl försöka go och lägga mig hyffsat tidigt ikväll då ..    börjar skolan nio idah , och gör hela veckan eftersom d är götsya veckan .. o slutar två , rätt bra ämdå men vad får vi görai skolan ? hmm typ lekar o skit , som typ ingen tycker e roliga -.- jaja, fast hellre d än lektioner igentligen ..



(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0