sofia här

tjuu alla nu är det sofia som busar lite på jossans blogg, alla kollar in min andra blogg här ! ska berätta vad vi gjort idag, jossan kom hem t mig imorse och sen kom brorsan min m glass t mig och henne sen så rymde chappe och så leta vi efter honom och bästa sofia hittade honom, sen så kom nina och hämtade oss och vi åkte t ikea, eller vi lämnade hundarna hos jossan först sen t ikea och va där eller jag och jossan sprang runt m sån där vagn i lager grejen hahja sen åkte vi förbi mig och hämtade grejer och köpte mat på rimi tills vi skulle äta middag, sen så åt vi och kollade på film m hela familjen karelius och nu sitter vi här ! :D ! nu är det så att sofia kommer ta över denna blogg för jag, josefin inte orkar , ! menmen puuuuuuusssssiiiissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0