sista dan på sommarlovet !

ja , idag var det då sista dagen på sommar lovet , på måndag börjar alvaret , tyvär ! :(   fast ska jju iallafall bli kul o träffa alla tyffingar :) hah

aja , idag träffade jag tara den underbara igen då , drog centrum för skulle möta henne vid busshållsplatsen , men innan det så mötte jag på Monir ;P haha ja , så vi stod o snacka ett tag om allt möjligt , tills långsamma tara kom -.- haha  men då drog vi t centrum , gick runt chilla galet , haha nej drive r, men a gjorde nte så mycket , drog o träffa dilan :)  sen senare skulle jag o möta papppa vid vilunda efetrsom han kommer från bussen där , vi hade typ fett bråttom för skulle på träning , så åkte t den vid bippen , ja , tränade då , sen hem o chilla , duscha o sånt , och sen fått lite besök , haha nej men nåra i slläkten bara ,  åt o ja , satte mig nyss här vid datan!  :) 


HAHAHHAHA juste , alla gör som shahin , dra t the phone house o kollar på mig o tara! 
haha , vi hade skrivit på en annan data också :  Tara Mardan & Josefin Karelius tar alla ! <3
muhaha dra dit o kolla om d är kvar , har vart där i typ nå dagar tror ja ;p

Kommentarer
Postat av: shahin

hahahha suuuuuuuuug :p som om ja fick dit för eran skull :p <3

2009-08-21 @ 22:01:47
Postat av: .......

haha, det är klart ni gör ._.

2009-08-21 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0