ME ♥ SHOPPING !

ja , det blev som jag trodde . Vi åkte direkt efter skolan till Stinsen , så klev vi av så hitta nte sofia först -.- haha nte jag heller men a , så fråga vi nå vakter om vägen t stinsen , så okm vi fram tillslut :)  Drog direkt till skoaffären och sofia & jag köpte skorna ! :)  känndes lite trånga och sånt , men köpte dom ändå så får jag töja ut dom :)  japp , sen vandra vi runt lite i centrumet då , och det blev lite mer från gina , örhängen , och fyra vanliga linnen , har ju även dom i typ svart brun, blå och a , vene riktigt vilka färger jag har :p   Hhaha juste , jag o sofia skulle sätta på oss skorna när vi var där i centrumet , och jag fick fan verkligen damp för jag fick inte på mig dom där fucking skorna , åååååh -.- aja , haha så satt bara sodfia o garva åt mig ,haha aja sen kom ett par killar , typ fyra st , jag bah skriker t dom skithögt , ; shuue grabbar !   haha , dom bah kolla , hahahah och sen påvägen hem (t väsby) så gick vi förbi dom , så jag skämdes , men vi sa hej , och dom sa iallafall tillbaka då (a)  aja , sen frog vi hem till sofia , åt lite och sen vidare hem till mig , vi satte på en film tills hon skulle hem och nu sitter jag här vid datan :) 

finnns d nått bättre än att shoppa ? nja vet nte riktigt , känns så bra när man kommer hem med
lite nytt i garderoben , tyvär går ju pengarna åt menmen .. (a)

Lång inlägg -.- haha , men mycket o berätta så hoppas ni läst (a)   PUSSS PÅ ER !






Kommentarer
Postat av: Anonym

jooooosefin :D dom var skit fina ju :O <3

2009-08-25 @ 21:55:37
Postat av: emelieärbäst :)

joooooosefin :D fett söta skor :) <3

2009-08-25 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0