LÅNG DAG , MEN ROLIG ! ;D

Haha ja idag har vart en lååååång dag , men rolig ! :)  Först var jag ju i stan med  Sara & Sofia , vi kolla runt i affärer , inget blev det köpt "/ eller jofan ett par brillor , HAHHA :)  aja sen vart vi typ skit trötta i benen o grejer , stanna donken o köpte en cheeseburgare , sen senare drog vi hem , jag o sara t mig , så vi skulle kolla klart "superhjältarna" men vi hannn nte se hela för sara skulle hem -.- haha ja , sen så drog ja typ vid dragon o träffa tara sandra och chloe , sen drog typ sandra o chloe nån stans och jag o tara t dilan , sen drog vi ut och träffa chloe o sandra igen, och sen typ terno och nån annan kille , så va vi ute och s¨ånt , så kom hem för en stund sen , för ska gå o lägga mig rätt tidigt idag för ska upp tidigt imiorn , för ska kolla brorsans cup över dan ... HAHA -.-  ;p  aja , lite bilder bjuds det på nu ! :)  PUSSSSSSSSSSS



SÅ VAR VI INNE PÅ TYP AFFÄREN MONKI , HAHA HÄFTIGT DOM HAR DET INNE I AFFÄREN ASSÅ ! 
VA LITE TVUNGEN ATT TA KORT DÅ (A)  :O




SEN TRÄFFADE JAG JU DILAN  , SANDRA , TARA CHLOE , O TERNO O EN ANNAN KILLE :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0