JOSEFIN HÄR !

Har nte kunnat skriva för papppa har haft datan hela kvällen -.- kollat på resor t barcelona typ , :) 
aja , idag träffade jag sofia , fan vad lääänge sen jag såg henne o skit , bah sprang fram o bamsekrama henne , och båda börja asgarva (?) HAHHA  , min bästavän vad hon e underar asså ! ;D

haha aja , sen så drig vi typ ner t centrum för skulle hämta mitt leg från banken , haha när vi stod där o skulle hämta det från nån tant i kassan så löd samtalet ungefär såhär : 

HON ;  hej :) 
VI/JAG  :  hej , jag tänkte hämta mitt id kort :)

HON :  va ? :)
VI/JAG : ja , asså jag ska hämta mitt id kort / leg (lite skratt)
HON: aha :)
VI/JAG :  ger henne mitt pass, typ börjar nästan skratta lite & sofia då . 
HON :  (gick iväg och hämta mitt idkort o grejer . 
VI/JAG :  (börjar asgarva , för vet nte vad ! ) 
HON : (kommer tillbaka med leget , sa typ nått )
VI/JAG :   (lite garv .. )
HON : men tänk om jag nte ger dig det nudå ? ;P
VI/JAG : haha då tar jag det ! :)  (HAHA fråga mig nte varför jag sa så -.-)
HON & VI :  skratta typ ,  (jag asgarva typ -.- )
HON :  HUR GAMLA E NI DÅ TJEJER ? :)
VI/JAG : 13 :)
HON : 13 ?! :o
VI/JAG :  haha ja
HON :  a jag trodde ni typ va 15 år , haha :)
VI/HON :  haha ;p

(sen börja hon typ fråga om d var skönt med sommar lov o grejer .. haha :)
asså jag kan få mina skrattanfall ibland då inget kan hindra mig från att nte skratta , haha -.-



aja , sen så har vi väl bah chillat , vi drog hem t mig , kollade på film och mysade !  kollade på filmen "FLIGHT 93"  åt godisbilar & gjorde värsta cola drinken (a) haha tjockisar :)  Seb följde vi med mami o papi t centrum flr köpa nytt minneskort t min kamera & så skulle dom typ handla o skit -.-  aja , sen skjussa dom oss t sofia där det bjussa på pizza ! haha gulliga dom e i famlijen söderman ! ;)  haha , jag blev proppmätt & e fan mätt fortfarande ;O  aja , sen träffade vi chloe lite senare en stund , sen hem , sen så har vi chillat al the night !  men natten e nte slut än , MUHAHAH ska tortera sofia ! ;D  nej driver :$  aja skriver väl imorn  , PUSSSSSS !



JUSTE HAHAHAH NÄR JAG & SOFIA VAR INNE I "THE PHONEHOUSE" SÅ STOD VI OCH PRÖVA WEBBKAMERORNA T NÅRA MINIDATORER , HAAHAH (BLOGGDATA) , AJA SÅ STOD VI OCH GJORDE GREJER & TOG BILDER , HAHA O VI VAR DOM ÄNDÅ I AFFÄREN , SÅ SÄGER HAN SOM JOBBAR DÄR , EN UNG KILLE :p

han :  hah e kamerorna bra ? ;)
vi:  börjar asgarva och typ skäms ihjäl -.- haha jag typ sätter mig ner o garvar -.-
haha aja lite pinsamt nästa gång vi kommer in , han känner väl igen oss efter det där , och det e nte första gången jag vart där inne (a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0