HEMMA FRÅN THE VOICE !

vakande vid tio , men vi kom inte upp mförns typ elva , åt , duscha , och sen driog vi hem t mig , där gabbe vänta , haha så vi var med han medans vi fixade oss som tillslut tog flera timmar ,  sen drog jag & sofia hem en snabbis t sofia , för skulle hämta grejer , sen fick vi skjusss t stationen tog tåget t t centralen , och mot the voice & ung !
först träffade vi typ emelie asya & anna , va med dom , srn drog jag & sofia o åt lite , sen drog vi tillvaka t dom typ , va med dom o grejer , sen skulle jag gå och möta upp Dilan från typ t centralen , så sofia följde med sen drog vi tillbaks t the voice dåra , sen drog jag & dilan iväg och dom andra stanna , haha vi typ gick igenom hela skiten där det var proppat med folk asså :O ahha skjulle typ leta efetr chloe , sandra & alla dom , haha sen så hitta vi dom o några killar , sen försvann typ några så vare bah jag o nån kille , sen hitta vi sandra , sen hitta vi lite folk vid dionken , haha aja sen drog typ vi alla runt lite överallt , sen nåra timmar senare träffa jga sofia igen för vi skulle hem , hennes mamma o pappa va i stan så vi fick skjuss av dom home :)  så kom hem för en liten stund sen , & sofia sover här nu ,  aja blir mer text imorgon PUSSS & GODNATT ! (a)
tyvär inge bilder :'/


Kommentarer
Postat av: maria

hejhej:)

jag tycker att du borde ha en frågestund i din blogg de skulle vara roligt:)

2009-08-16 @ 10:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0