Hemma från SM !

har nte skrivit nått ju , men har nte orkat & nte haft tid till det , Det har typ vrat fullt upp med matcher hela tiden för dom tog säg ändå t final som spelades idag som ni kan läsa om där nere ;P    igår så var vi först på typ matcher hela dagen , sen så var vi i stan o kolla lite , matcher , sen typ åt alla famlijer i aik tsm i stan , så jag och jonna gick runt där på kvällen ,  kul hade vi iallafall tycker ja väl :)  sen på kvällen , eller klockan va typ 12 då , så skulle vi väl hem , asså min familj och jonnas , men då stanna vi på nån pub som vi fick följa med in på , haha det va mysigt där faktiskt , fast vi drack läsk då :o haha aja  , sen gick vi hem och march i säng !

FINALEN !   Spännadne det va asså , höll fan på dö ;o   dom mötte typ vesterås . I första halvlek så gjorde vesterås rätt snabbt 1-0 sen vidare t 2-0 & sen 3-0 , sen gjorde AIK 3-1 , 3-2 , 3-3 , 3-4 , sen gjorde dom andra 4-4 sen blev det då förlängning , 5 min - halvlek - 5 min ..  då gjorde aik 5-4 , höll det och vinsten var "vår" !  Asså fan va nervös jag va , hahaha kunde fan knappt sitta still ..    ;P

Sen var det väl typ 3 timmars  bil åkande hem -.- aja gick rätt snbbt , kom hem , chilla , kom hem typ 9 , sen typ satt jag vid datan en stund , glömde skriva .. aja sen gick jag ut och träffa sara & sofia k en snabbis , sen in och datan , hehe :)

ÅÅÅH JUSTE , JAG HITTA USB KABELN SÅ NU BLIR D LITE BILDER ,  WOOHOOO BORDE FAN FIRAS !  (a)

pokalerna dom fick , den störta var vandringspokal den andra blev deras ! :)



GRATTIS BRORSAN !

typ nå bilder från stan där rätt nära där vi bodde , gångavstånd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0