HAHAH grejer i skolan typ -.- :)

började väl dagen med att gå upp , klä på mig och fixa mig o träfffa sofia o allt sånt . Sen till skolan dåra , där vi typ har haft fotbollstunering och tipspromenad och andra stationer . På fotbollstuneringen kom vi faktiskt till final , eller asså min grupp (lag) skulle spela final o sånt , men jag var nte där och några andra så då fick dom nte sätta igång -.- :(  haha aja ,  sen hade vi tipspromenad , och jag ringde pappa så han fick leta upp svaren på internet , haha så alla rätt får vi nog (a)   haha juste , och sen skulle vi göra olika grenar o skit , då skulle varje persson göra tjugo armhävningar var, men inegn i gruppen förutom jag gjorde -.-' så jag fick göra åt dom , så vi fick mer poäng så jagj gjorde fan 70 armhävningar tillslut :O haha stolt fan :$ :) 

och under fotbollstuneringen när vi vänta o grejer , satt jag med robin sundell o några , så satt han backi o john typ o hällde ner såna svarta pluppar från plan i kläderna o vid "halsen" så d rann ner i bh;n o skit -.- haha och fick fan nte bort d typ sen , HAHHA aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0