haha en natt ensam , haha misstolka nte ;o

haha ja som rubriken då , o misstlka nte , menar med efetrsom 6 nätter i rad har jag sovit över hos nån , elelr nån sovit hos mig , och har väl blivit sena kvälllar och rättt tidiga mornar så e helt slut typ ;O

aja , vi drog t sofia ju , vi åt hos henne också för hennes mami hade gjort mat , så åt lite då , så vart proppmät ;o haha jaa , sen gjorde vi typ ngenting , sen drog jag hen , o snälla sofia skjussa mig nästan hela vägen hem (a´  sen följde jag med mammsen o hämta brodern min från träningen , vene varför ingentligen men a .. kom hem , chillat hela kvällen bara o ska väl mte bli allt för sent , så jag får sova ut helt utan att tänka att jag måste upp för att nte sova bort halva dan ;O 

( VÄLDIGT GAMMAL BILD !)    ÄLSKAR DIG CHLOE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0