godmorgon ^^

vaknade av att sofia typ börja hooppa i sängen ochsäga att vi skulle upp för klockan va 11 , och vi skulle igentligen gå upp 10 ;O hahaha ;P  igår kväll innan vi gick o la oss så satte vi på en skräckfilm ?! ´haha dummt nog kanske , för jag blir så jävla rädd av attbara se framsidan , men jag fick gömma mig under täcket så somna jag tillslut , så låg sofia lite själv hur hon nu kunde göra det ;o  haha , men hon kollade nte klart , för nu på morgonen så när vi vaknade kollade viklart på filmen , för på morgonen e det nte riktigt lika läskigt (a)  haa aja , sen drog vi upp , åt frukost och tänkte slänga in ett snabbt inlägg bara :)

idag ska jag träffa tara , och vi ska typ t dilan för hämta taras smink där -.- haha , men hon tvinga mig ta med mig mitt smink för honville nte gå osminkad när vi bara skulle gå t dilan :O HHAHAHA ;D

haaa filmen , (bilder från filmen)  fyfan blir bara sskrämmd när jag ser dom ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0