glömde skriva imorsse .. (första skoldan -.-) läs (a)

& igår kväll glömde jag skriva för efter inlägget satte jag sofia & brorsan o kollade på film , myyyysigt :)  vi kollade på Slumdog millionaire , så jävla bra film asså ;o   haha såg den kvällen innan också igentligen , men nte fel o kolla på en gång till :$  Sen efter skulle sofia hem, jag satte mig typ vid datan och kollade tv , haha fotbolls matchen ,
barcelona - athletico bilbao  ,  barca vann tillslut !   Hade jätte svårt att somna igår , somna inte förn runt ett - två på natten , varmt , ont i huvudet , pigg (?) .. aja , tillslut somnade jag iallafall :)

idag kom sofia till mig imorsse runt 8 tiden , haha jag fixade mig , och a allt sånt man behöver fixa t första skoldagen -.-  fast som tyr var så var den ju nte speciellt lång , slutade redan vid tio o började nio , så en timme bara , vääldigt skönt :)  men nu måste jag sköta mig i skolan o inte tex komma försent , eftersom d är jag rätt bra på , men sofia ska väl hjälpa mig med det (?) (a) haha .  

sen idag när vi slutade följde vi med tara den underbara hem , hennes gulliga mammi bjöd på saft o vindruvor , haha ;D sen åkte vi med tara o hennes mamma t stinsen , fast vi gick  nte med hennes mamma typ , vi sprang runt i lite olika affärer och sist blev d att vi hamna på donken , haha sen skjussade hennes mamma hem oss t mig , eller bara mig o sofia för tara fick nte ..

MEN NU SKA JAG SOFIA & BRORSAN KOLLA FILM (IGEN) HAHA , pusssssssss

*****  av fem stjärnor , HAHAHAH (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"barca vann tillslut !" jo matchen va ju rätt jämn ända t slutet men barca lyckades vinna :) HAHAHA njae :D

2009-08-24 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0