men ååh skit också ! hela texten raderades så fick skriva nytt ! -.-

åååååh ja som rubriken hade skrivit lång text om allt idag o självklart råka jag göra nått
så allt gick bort o nte sparades , suck ! -.-

vaknade idag runt elva , gick och satte mig vad datan men orkade inte skriva så blev bara två bilder istället. Sen fixade jag mig för att följa med mamma och brorsan till centrum . Köpte två plagg (se bilder) !  Sen fick vi skynda oss hem för skulle till Råsunda för att kolla på AIK - KALMAR . Fast var väl igentligen inte därför vi drog dit det var mer för aik 95 som matte spelar i skulle ut i halvlek på plan eftersom dom vann SM (sverige mästerskapet) . Så det va ju lite kul , haha :)  Sen hemmåt , så ringde tara den underbara mig för jag hade tydligen råkat ringt henne utan att märkt nått , haha så vi snackade ett tag och hon e ju på kryssning :(  Men kommer ju iallafall hem imorn :)
Blir nog bara en myskväll idag , orkar nte dra ut , lite ont i magen o sånt ..

svart kofta gina 199:-

"nit skärp" gina 99:-
(kanske nte bästa linnet till , menmen ..)


köpte också ett leopard diadem från HM igår , typ 29:-


RÅSUNDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0