en natt hos tara ! ;)

glömde skriva igår för sov hos tara , så vi hade annat för oss ! :)   aja , igår var jag med tara då , drog t henne sen drig vi ut t centrum , lunka omkring där lite , träffa på dilan o henne family ;) haha nmen bestämmde med henne att träffa henne senare , så vi drog ut vid dragoon , träffa på typ terno ,  baboi walin o typ nån annan kille om jag nte minns fel , snacka lite med dom , rulla vidare för att träffa dilan igen , haha så vi hänta taras smink o sånt , sen drog vi hem t mig för hämta grejer och så ät vi , sen drog vi hem t tara , chilla hela kvällen , kolla på film , och tog bilder ;D  

vaknade imorse typ runt kvart i elva , chillla , snacka , sen senare åt vi lunch/frukost , sen var vi tvungna att hjälpaa o städa hennes mamma så att vi suklle kunna dra hem t mig -.- haha , i typ fyra timmar ?!  aja , tillslut kom vi iallafall hem t mig :O haha aja , chilla , åt köttbullemacka :s sen kollade vi på film , REC -.- (skräckfilmen jag & sofia såg) haha o jag tycker det e ungefär lika läskigt fortfarande , haha men tara tvinga mig se den ;o hhaha aja , sen studsa vi studsmatta  , chilla och fixat oss lite :)  hahah , och ska snart iväg med mammi o papppi t sskhtteholm , hämta brorsan från träningen o greje r, fast ska stanna där lite , kollla tyffa killar! HAHA nej , men jag o tara kan ju ha vårt lilla roliga ;)   PUSS


haha ser typ ut som vi strular , men d kan jag säga attt vi nte gör ;p





tara & josefin
hehe hade tråk inatt så blev kanske lite fjortisbilder i know :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0