efter skolan .. :) HHAHAHAHHA LÄS RJOCK TEXT !

ja efter skolan drog ja o sofia hem t mig , chilla o skit , kollade film , HAHAH , jag råka somna lite :$  och a , sen drog vi hem t sofia och åt pannkakor (a) mums :) haha sen åkte vi iväg t solna, haha chillla lite där  ,gick runt o tog  dlugnt , HAHHA juste kolla där nere rolig grej :Ö  haha aja , sen så senare typ halv nio - nio åkte vi hem med pappa o matte , och shan , för dom hade haft träning där i solna ju , skytteholm  :)  chillat , datan o smsat e väl d jag gjort nu innan jag ska t sängs ! ;)

HAHA LÄÄÄS, fast man e väl van  (a) ;

hahahha , asså när jag o sofia skulle t skytteholm , där alla planer är o skit , så gick vi förbi som en stor park och grejen som ligger där precis , hhaa så är d typ nå lag tror jag , fast dom var typ rätt stoea ,typ sjutton år (?) hahaha jaa så gick vi där genom parken en bit ifrån , så höll dom på bah typ; grr , mjaao , raawr och sånt , haha o vinka o grejern , men vi bah gick förbi och d , sne gick vi tillbaka efetr en lite pyttestund , haha jaja då höll odm på samma grej och vinka med händerna att vi skulle komma o skit , men vi gjorde inget, gick förbi och det , och sen så efte en rätt lång stund var vi faktiskt tvungna o gå tillbaka igen ju -.- haha  a,  så vi bah gick och satte oss på en bänk rätt lång ifrån dom , men innan så såg vi att dom var påväg att dra där ifrån , så vi satte oss , haha men det var en kille kvar från dom , haha bah kolla på oss och sne bah verkligen sprang han och skrek ; BRUUUUDARNA , SPRIIING KOM !    hahha så sprang han mot deras lag upp mot nån väg , sen typ 10 sekunnder senare kommer hela "laget" som en klunga nerspringande , hahhaahahha och först står typ dom lute vid buskarna och kollar o vinkar , och hoppas och vad dom gör :O ahha , sen typ gick dom mer åt vårt håll , då skulle vi dra så vi reste oss och gick typ , ahha då börja dom gå , så vi bah börja springa -.- ahah och vi hade liksom klackskor o skit , HAHA och dom börja också o sproninga , så vi springer in på skutteholm o sätter oss vid en plan , och hela laget i dom går vid ingången och fortsätter kolla och grejer , men var fler folk där , så dom nte som tur var ! hahaah , men kul lite kul vare iallafall :)  speciellt när hela klungan kom , och han verkligen skrek det där och alla kom sen , haha fan vad jag garva asså !   jaja fast man e ju lite van ändå , haha nej driver:)  , lång blev d men hoppas ni orkade läsa (a) PUSSS

love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0