DÅLIG UPPDATERING !

dåligt med uppdateringen dom sista dagarna , har typ nte orkat eller nte riktigt hunnit känns det som ..  Igår skulle jag skrivit men när jag skulle börja så stängdes min jävla data av -.-  ååååh  aja , igår var jag & sofia på ung igen då , gick runt och a gjorde grejer , sen typ halv åtta mötte vi jonna vid centralen , sen skulle v t tåget , missa självklart det -.- haha men det gjorde nte så mycket . andra gick ju om en halv timme -.-. hah aja , hem kom vi iallafall , så sov jonnisen här :)

.. idag kom sofia t oss imorse typ , vi fixa oss , spela in nå grejer & hade lite kulkul innan bara ja & jonna (försofia kunde nte)  drog oss t ung ännu en dag :)  haha träffa lite folk vi kände ,  och självklart börja det spöregna när vi kommer , SUCK !  var där några timmar typ , sen drog vi t solna för där va mami o papi o skulle hämta matte från träningen så mvi åkte bil med dom hem där sofia vänta , som vi haft lite kul med ikväll , sen ksulle hon hem men jonna sov här ännu en natt :)  aja , hoppas jag man skriva mer imorronbitti , får väl se , aja bilder från dagen kommer !  PUSSSSSS



 


Sen klippte jag Jonnas lugg imorsse , muhaha duktig jag e , vart ju rätt bra väl ? (a´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0