bara "chillfredag" tror jag nog

Blir nog bara en skön vanlig "chillfrdag" (haha) , haha ska väl ara ta det lugnt o sånt , hehe :) 
 vaknade idag sunt sju men gick typ nte upp förns tjugo över , gck t datan o satte på musik och sånt , gick runt och typ nte gjorde ett skit .. haha , sen klädde jag på mig , sen åkte jag o pappa t ica innan han skull eo jobba för att köpa grejer så vi kunde göra smoothie , åååh i love (a) haha , nte första gången jag gör d direkt .. aja , sen åkte vi föri o hämtade sofiaoch sen hemmot. Juste vi köpte röd också, nybakat , mums ! fick slänga i mig frukosten tillslut och sen fixa sio ge sig av till skolan -.-' . Har väl nte gjort så mycket i skolan typ , vi skulle springa sån där grej i spåret, hela klassen , fast man srang typ bara tvåhundra meter . Alla i klassen skulle ta hand om nån i 6an , och jag fick Pontus ! hihi han e så söt :) Vår klass kom sist förvånad (?)

sen efter skolan drog jag o sofia hem till mig , oc ska typ gå o kolla åp film nu , haha inte så förvånad , men d är så mysigt (a)  så skriver väl sen eller nått , PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0