BACK IN SWEDEN !

Kom hem idag vid tre tiden från Polen , sköönt faktiskt även fast det vart mysigt där! ;)  haha kanske konstigt land o åka till sådär plötsligt , tyckte jag , men bättre äb vad jag trodde var det , solen sken på o det var varmt som fan , men det fick mgå eftersom jag vill bli brunare ;o  har nog blivit det också , eller hoppasn ja iallafall , fast jag vene , beror ju på vad men gemför med :P  vi har väl solat , badad , shoppat lite , ätit , sovit , chillat , åkt skörövarskepp :P haha , ja chillat typ :) 
aja kolla på lite bilder från miniresan istället ! ;D  Föresten , ni har väl saknat mig ? :o  haha PUSS ! (a)
haha privarflyg :) haha nej driver , men fint vare iallafall .





LOOOOOOVE SALLAD !  hah den på bilden e sesamsallad , fast dom hade nte det på alla ställen ..

ALLT PÅ BILDEN , ELLER ASSÅ FIGURERNA OCH SÅ DÅRA , E GJORT AV BRÖD :O

HAHA SÅ ÅKTE VI T NÅ STÄLLE MED DEN HÄR SJÖRÖVARBÅTEN :p

SÅ ÅT VI AVLÅNG SNURRAD GLASS (?) HAHA , SÅLDES NÄSTAN ÖVERALLT ,  MEN GOD VAR DEN :p
DEN ÅT VÄNTER E TYP JORDGUBB/VANILJ DEN ANDRA TYP CHOKLAD/VANILJ , FAST JAG TOG OCKSÅ EN MED BARA VANLIJ FÖRUT (a´

SÅ VARE TYP TVÅ KILLAR , GRYMMA PÅ "SPRAYMÅLA" ASSÅ , SÅ VI KÖPTE TRE SOM DOM GJORDE ,
DOM TYP SPRAYA LITE , DROG MED NÅ PAPPER O SKIT , FINT BLEV DET IALLAFALL ,
ASSÅ DOM E TYP GLÄNSIGA OCH SÅNT , MEN SYNS TYP NTE SÅ BRA PÅ BILDEN .. :)
IBÖRJAN NÄR DOM BAH SPRAYA LITE SÅG DET JÄTTEKONSTIGT UT , MEN SEN FIXA DOM DET RIKTIGT SNYGGT ! ;)

DEN BLÅA ÅT HÖGER ;
 E TYP NÅ TRÄD MED TYP SOLEN , A NI SER NOG ..,
DEN VÄNSTER LÄNGST NER :  ÄR ETT ÖGA , MEN EN PLANET SOM ÖGONGLOB TYP , OCH SEN TYP LITE VATTENFALL OCH NÅTT BERG TROR JAG :)
DEN LÄNGST UPP ÅT VÄNSTER ; ÄR TYP PLANTER I RYMDEN OCH NÅ STENBLOCK & VATTENFALL .. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0