ååååååh vad trött jag e ! :'/

Det blev ju lite sent igår eftersom jag skulle upp rätt tidigt ,  jag ställde klockan först på 06.45 men råka typ somna om , så kommer brorsan upp o väcker mig typ sju eller nått och frågar om jag kan göra smoothie t oss , för han vet nte hur man gör o mamma o pappa va och lämna bilen på nån grej , och ja va skiiiit trött , men tillslut fick han upp mig , så jäcla snäll jag e assås fast jag inte ens e sugen på nån smoothie för har jätte ont i magen :(  Men aja ,josfin den snälla !  Haha fast mamma kom sen och tog över när hon kom hem , så jag skrev bara ettt snabbt inlägg och nu ska jag typ go o äta lite , för ska bort p brorsans cup , typ fram t tre eller nått , pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0