regn , SUCK !

vaknade av brorsan som kom o väckte mig typ halv elva , gick upp börja fixa frulle och typ satt mig o kolla på "film" , sen när ja ätit klart o det , drog ja o tod en dusch , klädde på mig , lyssnat på musik , o sen kom jag nyss in då för vart på prommis med hundrna i regnet -.- liksom självklart då man ska ut också börjar d regna och när man kommit hem nästan slutat , fast det e ju iförsig bra ändå för ska ut igen nu och möta sofia för dra hem t henne där det bjuds på en glass , haha gulliga dom e :D sofia ringde o fråga om jag ville ha glass , ch vilken för hennes brorsa skulle åka och köpa , så vi tog en magnum , haha gulligt ! (a) aja måste rusa nu  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0