-

har suttit ett tag o skrivit ner alla svaren o d , trodde knappt jag skulle få nå frågor men kom typ upp i runt tjugo iallafall , kanske blir nå frågestund nån annan gång också ? :)

aja , idag var jag med sofia , vi va en stund med evelina , badade i hennes pool o ja sen drog ja o sofia hem t sofia , åt där , chilla och sen gjorde vi såndär lek när man har ögonbindel o smakar på massa grejer o ska gissa vad det va :Ö hahahhahaha tuffa vi e :ö ,omg fan vad äckligt d var ibalnd ..  haha aja, sen kom jag hem , chilla , kolla på tv och svarat på frågor :) aja , ska väl nte bli så sen kväll idag , för har alltid vart så trött när jag vaknat ..

mår väl sådär , eller a har typ ont i knät , halsen , slämmhosta o sånt "/ tänk ifall jag fått svininfluensan ?! haha d hoppa jag verkligen nte ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0