lääääääänge sen JAG skrev ?! :O§

ja hejhej såhär dags :O , ääääääääääntligen så är det lilla josefin som skriver i sin blogg , men man får ju tacka sofia som hållit den lite uppe iallafall :d , haha , ja så nu vet ja ju nte direkt vad jag ska skriva ? :S , höhö men som jag sagt innan så ska jga väl ändå försöka bättra mig med bloggen och skriva mer(a)  ,haha men a det har ju vart påsk och så , då var familjen hos några kompisar typ på deras landställe :) , där bada vi i isvak ooch basta och hade det mysigt .. och pååååsklovet var skönt som lov brukar , hähä :) , orkar nte skriva vad jag har gjort -.- , istället berättar jag bah idag .. ja idag har ja först vart i skolan , sen kom ja hem och hade verkligen skit tråååååååkigt asså ! :O , men a , sen på kvällen så har jag träffat denna & fredde , det var kulkul som vanligt då :)  och snart ska jag gå och sova i min stora mjuka säng , hahha ja gosa ner sig under täcket (a)   , /pusspuss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0