haha jag suger på blogg :Ö

haha ja hejhej allihopppppa ! :D , haha jag vte jag suger verkligen på att skriva i bloggen , jag skriver ffan varje gång att jag måste skriva mer men det blir ju aldrig av -.- , haha ja , snart blir det väl till att radera bloggen ?! :O ,  haha ja ,men nu skiter vi i det :d .. igår så åkte jag & pappa till åland med fotbollslaget , vi skulle samlas kvart över sju så det var bara att gå upp tidigt dåra ? :O , a , sen så satt jag anna och gabbi (o pappa) i bilden i typ runt en timme då vi skulle t båten som gick t åland :) , på båten åt bi buffe , och checka in TAX FREE , höhö jag fick faktiskt två parfymer ,:P , ens var FIZZY , och andra vet jag inte riktigt vad den heter det e den där gröna av DNKN , rund typ (A) , hahah ja luktar gott iallfall ! , a sen på åland så bodde vi på ett jttefint hotel , i mitt rum sov sabina & gabbi , haha mysigt mysigt ! :) sen så får jga ju inte glömma bort matcherna vi spela ?! :O , en igår , då vann vi , vet inte med hur mycket fakiskt , och idag så hade vi också match och den vann vi också , med typ 6-1 :) ,  sen så idag ¨så åkte vi hem och kom hem vid typ halv tio , jobbigt jobbigt , men kul iallfall:) , men har saknat & saknar alla ! <3 , vi har köpt massa med godis på båten , tjööckisar alla e :S , haha men man får väl passa på tycker jag ! :d , haha ja men nu orkar jag ffan inte skriva mer ?!?! , jag vill sova ! :O:D , hahaha , så ajjja godnatt puss pusss sov så gott ! :D<333333333



                                                                      parfymerna .. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0